נערה שהגישה תלונה למח"ש כנגד שוטר זומנה לחקירה נוספת בה החוקרת צעקה עליה והקניטה אותה

הפגנה על רצח אהוביה סנדק ז"ל. צילום: אלנתן אמיתי
אמה של הנערה: "עברנו סיוט. הבת של בכתה שם בחקירה. החוקרת הקניטה אותנו כציבור וצעקה על הבת שלי - הכל נקמה שהלכנו להתלונן במח"ש"

נקמת משטרת מודיעין: נערה כבת 17 שהגישה תלונה למח"ש כנגד שוטר שהכה אותה באלימות, לאחר שכינתה אותו "פיצי" זומנה לחקירה נוספת שערכה 3 שעות. במהלך החקירה החוקרת צעקה והשפילה את הנערה, עד שמספר פעמים במהלך החקירה הנערה בכתה.

צילום: אלעזר פרל

מדובר בנערה שתיעוד מעצרה הופץ ברשת, לאחר שנעצרה באלימות במהלך הפגנת מחאה בצומת שילת, על הרג הנער אהוביה סנדק ז"ל, לאחר שכינתה שוטר "פיצי". מספר ימים לאחר מעצרה הגישה הנערה תלונה במחלקה לחקירות שוטרים כנגד השוטר.

לפני מספר ימים זומנה הנערה לחקירה נוספת. אתמול, הגיעה הנערה עם אמא לתחנת המשטרה שם נחקרה כאמור במשך 3 שעות, תוך שהחוקרת צועקת עליה ומטיחה בה דברים בגנות הנוער שיוצא להפגנות וכנגד הציבור הדתי. בין השאר נחקרה הנערה בחשד להעלבת שוטר בכך שצעקה במהלך ההפגנה "משטרה של רוצחים".

אמא של הנערה, זימרה, סיפרה "חזרנו מ-3 שעות של סיוט, חקירה ארוכה, צילמו את הבת שלי, לקחו לה טביעות אצבעות, הם ניסו להדביק לה כל מיני האשמות נוספות, הם אמרו לה שהיא צעקה משטרה של רוצחים וזה הפרעה לשוטר.

הבת שלי בכתה בחקירה, החוקרת צעקה עליה וניסתה לחנך אותנו, ולא נתנה לבת שלי להגיד לה כלום. החוקרת צועקת על הבת שלי שהיא לא בסדר ואתם הנוער לא בסדר והקניטה אותנו כציבור. כל הכעס של המשטרה זה נקמה על זה שהיא הלכה למח"ש. הבת שלי הותקפה ע"י שוטר, הלכה להתלונן במח"ש, ועכשיו המשטרה נוקמת בה כי המעצר האלים של השוטר נתפס במצלמה ופורסם" סיפרה.

"כל החקירה שאלות הזויות, האם היא היתה בעוד הפגנות נוספות? מה היא לבשה? עם מי היא היא באה להפגנה? ועוד, הכל הכל נקמה על זה שהעזנו ללכת למח"ש" הוסיפה האם.

עו"ד עדי קידר מארגון חוננו שמסייע לנערה תקף את התנהלות המשטרה "מדובר בעוד פעולת נקם של משטרת ישראל, אירוע שהחל בתקיפה ברוטלית ואלימה של מפגינה ע"י שוטר, מסתיים בנקמה של תחנת משטרה שמזמינה אותו לחקירה נוספת, חקירה של שלוש שעות קשות שבהם מוטחים בה צעקות וקללות, זו ההתנהלות של משטרת ישראל ויש לגנות את הדבר הזה".

כתבות אחרונות
ימנים בטוויטר
Twitter feed is not available at the moment.
הבהרה בעניין זכויות יוצרים

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל: ‏‪[email protected]‬‏

תגובות

✎ תגובה באתר

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

✎ תגובה באמצעות פייסבוק