אלפים בתפילת הלל חגיגית ביישוב אביתר

צילום: רועי חדי
אלפי בני אדם בהם הרב שמואל אליהו, הרב דוד אמיתי, ראש מועצת שומרון יוסי דגן וראש תנועת נחלה השתתפו הבוקר בתפילה הלל חגיגית באביתר: "כל אבן שנבנית באביתר היא ביטוי לאהבת הקב"ה"

אלפי בני אדם השתתפו הבוקר בתפילת הלל חגיגית לרגל ראש חודש תמוז בישוב אביתר. בין האלפים: הרב שמואל אליהו, הרב דוד אמיתי, ראש מועצת שומרון יוסי דגן וראש תנועת נחלה ותושב הישוב צבי אלימלך שרבף.

צילום: דוברות אביתר

הרב שמואל אליהו אמר לאחר התפילה: "אנחנו פה עכשיו אחרי תפילת ראש חודש והלל. בתפילה אמרנו שאנחנו מתפללים ואומרים 'אהבת עולם תביא להם וברית אבות לבנים תזכור'. הגאולה שהקב"ה גואל אותנו 'זוכר חסדי אבות ומביא גואל לבני בניהם', הוא עושה אותה באהבה גדולה. כך כתוב בנבואת ירמיהו – 'הלא תטעי כרמים בהרי שומרון' זה מתחיל באהבת עולם".

כל אבן שנבנית פה זה ביטוי לאהבת עולם של הקב"ה | צילום: אלנתן אמיתי

"אנחנו נמצאים כאן ביישוב אביתר ויודעים שכל אבן שנבנית פה זה ביטוי לאהבת עולם של הקב"ה. כל משפחה שנוספת פה, כל שיעור תורה, כל לימוד תורה, כל תפילה, כל חיוך, כל נטיעה פה – זה אהבת עולם של הקב"ה. יהי רצון שהקב"ה יגלה לנו את אהבתו ונזכה לראות עין בעין בשוב ה' ציון במהרה בימינו אמן".

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון שהעביר את לשכתו לישוב חיזק את התושבים: "הישוב אביתר הוא ביטוי לרוח הגדולה של העם הזה, שככל שמנסים לפגוע בו הוא הולך ומתחזק. הישוב אביתר הוא התשובה האזרחית לטרור. אני קורא לכל מפלגות הבית מימין ומשמאל להסדיר את הישוב כפי שראוי".

יו"ר תנועת נחלה צבי אלימלך שרבף אמר: "ב"ה, זכינו אחרי הרבה שנים, שהוקם תוך חודש וחצי יישוב עם 50 משפחות, ואנחנו צריכים להגדיל ולחזק את היישוב, ולהקים עוד ועוד בתים למשפחות שיבואו לפה. אבל יש עוד דבר מאוד מאוד חשוב – אנחנו צריכים שכולם יגיעו לפה כל הזמן. כל מי שיכול לבוא לפה ליום או יומיים, שעה או שעתיים, כמה שאפשר להגיע ולחזק את המקום – הדבר הכי חשוב הוא לבוא ולהגיע לפה כל הזמן".

כתבות אחרונות
ימנים בטוויטר
Twitter feed is not available at the moment.
הבהרה בעניין זכויות יוצרים

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל: ‏‪[email protected]‬‏

תגובות

✎ תגובה באתר

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

✎ תגובה באמצעות פייסבוק