ערבי אנס ילדה בת 11 בטבריה, המשטרה מבקשת את עזרת הציבור

מוחמד אגבריה
מוחמד אגבריה תושב טוראען, ביצע מעשה סדום בקטינה יהודיה בת 11 • אגבריה נהג לשוחח גם עם חברתה של הילדה שיחות בעל אופי מיני ואף ניסה לשדלה להיפגש עימו • המשטרה מבקשת את עזרת הציבור לצורך איתור מתלוננים נוספים

במשטרת ישראל התקבלה תלונה על ידי הוריה של קטינה בת 11 לפיה ערבי העונה לשם מוחמד אגבריה בן 21 נוהג לשוחח עם ביתם בת ה-11 שיחות בעלות אופי מיני באמצעות הטלפון הנייד.

מיד עם הגשת התלונה משטרת ישראל פתחה בחקירה ממנה עלה חשד כי הערבי החשוד שוחח עם הילדה כשהוא יודע את גילה ובהמשך נפגש איתה וביצע בה מעשה סדום.

עוד עלה מהחקירה חשד לפיו הוא נהג לשוחח גם עם חברתה של אותה ילדה, גם היא בת 11 תושבת טבריה, שיחות בעלות אופי מיני ואף ניסה לשדלה להיפגש עימו.

חוקרי המשטרה בסיוע אמצעים טכנולגים איתרו את החשוד הערבי – מוחמד אגבריה בן 21 תושב טוראען- והוא נעצר בתאריך 14/10/20. במהלך חקירתו עלה חשד כי יתכן ופגע בקטינות נוספות ומעצרו הוארך פעם נוספת עד ליום חמישי הקרוב 22.10.20.

משטרת ישראל/תחנת טבריה מבקשת את עזרת הציבור לצורך איתור מתלוננים נוספים. כל היודע דבר על מקרים נוספים או יכול לסייע במידע נוסף מתבקש להתקשר למשטרת טבריה בטלפון: 046728444 או למוקדי 100 בכל תחנות המשטרה ברחבי הארץ.

כתבות אחרונות
ימנים בטוויטר
Twitter feed is not available at the moment.
הבהרה בעניין זכויות יוצרים

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל: ‏‪[email protected]‬‏

תגובות

✎ תגובה באתר

Subscribe
Notify of
1 תגובה
Oldest
Newest
Inline Feedbacks
View all comments
אנונימי
3 years ago

נורא ואיום

✎ תגובה באמצעות פייסבוק