"נתניהו לא עושה טובה בריבונות – הוא נבחר 3 מערכות בחירות בשל כך"

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן תוקף היום את ראש הממשלה, ואומר: הוא לא עושה טובה בכך שהוא מחיל את הריבונות. על הטיקט הזה הוא ניצח 3 מערכות בחירות" הוא אומר כי הכניסו בדלת האחורית מבלי שהציבור ירגיש הכרה במדינת טרור ולמעשה מרמים את הציבור. לדבריו:

"בשלושת מערכות הבחירות שהיו בשנה האחרונה, רוהמ נתניהו שם את הריבונות בראש סדר העדיפויות, וזה היה נושא מרכזי בהם. שלוש מערכות הבחירות האחרונות התנהגו כמו שלושה משאלי עם בנושא הריבונות והיה רוב גדול לאמירה ברורה: ריבונות באופן מיידי על יו"ש. צריך לזכור שחוץ מהליכוד, גם ימינה והמפלגות החרדיות תומכות במהלך. גם אביגדור ליברמן תומך במהלך. יש רוב גדול למהלך הכוללים גם את יועז הנדל וצביקה האוזר וגם חלקים בכחול לבן והסיעה של בוגי יעלון. כלומר, יש רוב גדול לריבונות בממשלה ובכנסת ויש גם רוב גדול נגד הקמת מדינת טרור בלב הארץ מה שמכונה מדינה פלסטינית. כלומר, בכל 3 מערכות הבחירות, משאלי העם, היה ברור שזו לא גחמה פתאומית של רוהמ. ואני אמרתי כל הזמן וגם רוב העם מסכים עם זה, וזו האג'נדה של כל המפלגות שציינתי, התנגדות למדינת טרור, התנגדות להפיכת ישובים למבודדים, שזו מילה מכובסת להפקרה של עשרות אלפי אזרחי מדינת ישראל, בישובים כמו אלון מורה, איתמר, הר ברכה, מבוא דותן, תקוע, נוקדים, הר חברון וחברון- זה דבר שהוא הפקרות ביטחונית, וגם למהלך הזה יש רוב בעם שהוא נגד המהלך.

יש פה ניסיון לבצע מחטף שעל גבי האמירה של הריבונות, העטופה בהמון מלל לאומי ופטריוטי, להכניס מהדלת האחורית, את הרעיון של מדינת טרור, בלב הארץ והפקרת הישובים הכוללים עשרות אלפי מתיישבים ולעטוף את זה בצלופן של הריבונות, זה דבר שלא יעשה וגם המחנה הלאומי לא יתן לזה לקרות, המחנה הלאומי עלול להתפרק על דבר כזה .

אני רוצה לחדד, אני מייצג עמדה של רוב אזרחי מדינת ישראל לא רק בהתיישבות, רוב אזרחי מדינת ישראל רוצים ריבונות. זה דבר מחייב. דבר שהוא נכון. לא מוכנים שבמחיר זה יכירו במדינה פלסטינית ויפקירו ישובים.

כתבות אחרונות
ימנים בטוויטר
Twitter feed is not available at the moment.
הבהרה בעניין זכויות יוצרים

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל: ‏‪[email protected]‬‏

תגובות

✎ תגובה באתר

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

✎ תגובה באמצעות פייסבוק