מאות אנשי חינוך נגד אוניברסיטת בר אילן

כמאתיים אנשי חינוך חתמו בימים האחרונים על עצומה נגד הלימודים באוניברסיטת בר אילן בעקבות כנס בנושא "אוטופיות קוויריות בישראל" שייערך במקום בשבוע הבא.

העצומה באה לאחר עצומה נוספת בנושא אשר הפיצו בשבוע שעבר שמיניסטים בני הציונות הדתית נגד הכנס ונגד התנהלותה של האוניברסיטה.

בעצומה, כותבים אנשי החינוך "לצערנו נוכחנו לגלות אוניברסיטת בר אילן בחרה להיות בעצמה חלק ממסע התעמולה המתרחש היום במדינה כנגד היסודות של החברה ושל העם היהודי".

"כניעתה של האוניברסיטה, והנסיון 'לרקוד מה יפית' בפני אותם גורמים קיצוניים, היא אות קלון לכל מוסד באשר הוא, ועל אחת כמה וכמה לכזה המתיימר לפעול כביכול על פי דרכה של תורה", הוסיפו המחנכים.

"כמחנכים במוסדות הציונות הדתית, אנו גאים בבני נוער הצומחים במערכת החינוך שלנו, אשר ערכי המשפחה, הצניעות והטהרה, מובילים אותם לפעול כנגד קיומו של כנס מעין זה, ולהצהיר שמוסד זה אינו מתאים לרוחם ולהמשך דרכם" נכתב בעצומה.

עוד הוסיפו אנשי החינוך שיזמו את העצומה כי "אין לנו אלא להצטרף לדבריהם של בני הנוער היקרים, ולהצהיר שגם אנו כמחנכים איננו רואים את אוניברסיטת בר אילן כמקום לימודים ראוי, וברוח זו נחנך ונכוון את תלמידינו".

כאמור, מוקדם יותר השבוע, פרסמו שמיניסטים בני הציונות הדתית עצומה שבה הם מוחאים על קיום הכנס ומצהירים על כך שהם לא יבואו להירשם ללימודים בבר אילן. בעצומה, שעליה חתמו מאות שמיניסטים, נכתב "כמי שגאים בדרכה של הציונות הדתית, אנו מאמינים שדווקא בעת הזו בה ערכי המשפחה נמצאים תחת מתקפה של גורמים קיצוניים, יש לפעול לחיזוק התא המשפחתי הנורמאלי כבסיס לחברה בריאה וערכית"

"בדיוק כשם שלא היינו מעלים על דעתנו קיומו של כנס דומה המכשיר עבודה זרה או שפיכות דמים כך לא יתכן שבשם החופש האקדמי גילוי עריות יהפוך להיות נושא ראוי לבא בקהל. מכיוון שהמוסד בחר בדרך של התרסה בפרהסיה כנגד דרכה של תורה, אנו מצפים מהנהלת האוניברסיטה שתפסיק להציג את המוסד כמקום דתי, ואנו מצידנו מצהירים שבכוונתנו בהמשך דרכנו לחפש מוסד לימודים אחר שיתאים לתפיסת עולמנו" נכתב בעצומת השמיניסטים.

כתבות אחרונות
ימנים בטוויטר
Twitter feed is not available at the moment.
הבהרה בעניין זכויות יוצרים

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל: ‏‪[email protected]‬‏

תגובות

✎ תגובה באתר

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

✎ תגובה באמצעות פייסבוק