כתב אישום הוגש כנגד שני שב"חים ערבים לאחר ששדדו ותקפו יהודי בן 73

צילום: דוברות המשטרה
המשטרה עצרה שני ערבים תושבי יו"ש השוהים באופן בלתי חוקי בארץ שדדו באופן אכזרי יהודי בן 73 - כתב אישום הוגש כנגדם ע"י הפרקליטות

החקירה החלה עם קבלת ההודעה במשטרה לפני כשלושה שבועות בשעות הערב המאוחרות מגבר שטען, כי ערבים רעולי פנים נכנסו לביתו הכו, אותו, קשרו אותו בידיו וברגליו, כיסו את עינייו וחסמו את פיו.

עם קבלת ההודעה הגיעו שוטרי משטרת ישראל למקום והבחינו בקורבן בן ה-73 מטופל על ידי צוות רפואי בשל חבלה שקיבל בראשו. בתוך הבית הבחינו השוטרים בהרס רב בתוך הבית, בחבלים, בנייר דבק ובמגבת על הרצפה. חוקרים וחוקרי זיהוי פלילי אספו ממצאים, גבו עדויות ופתחו בחקירה להתחקות אחר זהות הנאשמים ומסלול בריחתם. החקירה העלתה, כי הנאשמים גנבו את הטלפון הנייד של הקורבן.

זירת האירוע | צילום: דוברות המשטרה

המשטרה הביאה לאיתור זהותם של התוקפים הערבים  האחד (39) מבית לחם והשני (30) שכם.

החקירה העלתה כי קודם ליום האירוע קשרו שני התוקפים לשדוד את הקורבן מאחר וסברו והוא מחזיק בסכום כסף רב. ביום האירוע אחד הנאשמים (30) התקשר לקורבן וטען בפניו כי ברצונו לבוא ולראות את הצימר שלו יחד עם אישתו. הקורבן חזר אליו ומסר לו שהוא בבית והוא יכול להגיע. דקות ספורות לאחר מכן הגיעו שני הנאשמים לביתו של הקורבן, צילצלו בדלת ועם פתיחת הדלת הפילו את הקורבן לרצפה, כיסו את עינייו עם מגבת, הדביקו את פיו, קשרו אותו והכו אותו. בזמן הזה הפכו את הבית במטרה למצוא כספים ומשלא מצאו נטלו את הטלפון הנייד של הקורבן ונמלטו מהמקום לשטחים.

כשהסתימה החקירה הוגש כנגדם בבית המשפט המחוזי בנצרת כתב אישום חמור ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בגין עבירות של שוד בנסיבות מחמירות, קשירת קשר לפשע וכניסה וישיבה בישראל שלא כחוק.

כתבות אחרונות
ימנים בטוויטר
Twitter feed is not available at the moment.
הבהרה בעניין זכויות יוצרים

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל: ‏‪[email protected]‬‏

תגובות

✎ תגובה באתר

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

✎ תגובה באמצעות פייסבוק