יהונתן פולארד בביקור בבנימין: "כאן ההיסטוריה שלנו"

צילום: דוברות בנימין
פולארד הגיע לבנימין במסגרת אירוע הוקרה של סיעת ארץ הקודש בהסתדרות הציונית • ראש המועצה ישראל גנץ: "חיכינו לך שנים רבות, מסירותך לעם היהודי מופלאה"

יהונתן פולארד ורעייתו אסתר הגיעו הערב (שני) לבנימין במסגרת אירוע הוקרה שערכה סיעת "ארץ הקודש" בהסתדרות הציונית לכבוד מייסד הסיעה הרב פסח לרנר. באירוע שנערך ביקב פסגות השתתפו ראש מועצת בנימין ישראל גנץ ובכירי המוסדות הלאומיים ובהם יו"ר הצ"ע יעקב חגואל, יו"ר קק"ל אברהם דובדבני (דובדב) וסגנו שלמה (מומו) דרעי.

פולארד שהשתתף באירוע לכבוד הרב לרנר שהיה ממובילי המהלכים שהביאו לשחרורו. ביקר לראשונה בחייו בבנימין, וקיבל שי מיוחד מראש המועצה האזורית ישראל גנץ – יין תוצרת בנימין והעתק כד חרס עתיק שנמצא באתר המשכן בשילה הקדומה.

פולארד הצביע על הנוף שנשקף מחלונות היקב ואמר: "בכל שנות היסורים שעברתי בכלא, כאשר הגב שלי נשבר, ידעתי עבור מה אני עובר את כל זה. זו הארץ שלנו שקבלנו אותה מהקדוש ברוך הוא, ולא מאף אחד אחר. לא מהאו"ם, לא מארה"ב ולא מאף אחד. אנחנו לא צריכים להתבייש לומר את זה, כי שלמנו על זה בדם שלנו. היין הזה ספוג בדם ובזיעה שלנו.

השנים הרבות שחיכיתי להם היו שווים את גודל המעמד לדרוך כאן באדמת ארץ ישראל שלנו. אני אוהב אותה בכל ליבי ומודה לכל האנשים שקיבלו אותי ואת רעייתי בכבוד גדול."

צילום: דוברות בנימין

ראש המועצה האזורית בנימין, ישראל גנץ: "יהונתן היקר, אנו מתרגשים לארח אותך כאן בחבל בנימין. היין שאתה שותה כאן הוא לא סתם יין טוב, הוא יין שחיכו לו יהודים 2000 שנה ואנו זוכים לשתות אותו כאן איתך בזכות אנשים שמסרו נפשם למען הארץ הזו, כמוך.

בשם כל תושבי בנימין, אנו מאחלים לך בריאות איתנה עם אסתר ושתמשיכו לקום ולהתהלך בארץ הטובה שלנו. מחכים לראותך עוד בבנימין."

הרב פסח לרנר ביקש לברך את האורחים שהגיעו לאירוע ואת יונתן פולארד: "הלילה זו ההזדמנות שלנו לומר תודה רבה. תודה רבה לקב"ה על ההצלחה של ארץ הקודש ועל המהלכים שהיא מובילה במוסדות ההסתדרות. תודה רבה לקדוש ברוך הוא על כך שיהונתן נמצא איתנו. תודה רבה ליונתן על המסירות שלו לעם ישראל. ותודה רבה לכל הצוות ולאנשי ההסתדרות וקק"ל על המהלכים המופלאים שהם מובילים כאן בארץ."

כתבות אחרונות
ימנים בטוויטר
Twitter feed is not available at the moment.
הבהרה בעניין זכויות יוצרים

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל: ‏‪[email protected]‬‏

תגובות

✎ תגובה באתר

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

✎ תגובה באמצעות פייסבוק