גשמי ברכה: מפלס הכנרת ממשיך לעלות

מפלס הכנרת ממשיך לעלות בעקבות גשמי הברכה שיורדים בימים האחרונים בכל רחבי הארץ. על פי נתוני רשות המים שמתפרסמים הבוקר (שני), ביממה האחרונה זינק המפלס בתשעה ס"מ נוספים והוא עומד כעת גובה של 211 מטרים ו39 ס"מ מתחת לפני הים. מתחילתו של החורף עלה מפלס הכנרת ב59 ס"מ, וחסרים עוד 2.59 מטרים לכנרת מלאה.

בד בבד, כמות הגשמים הרבה שירדה הביאה גם ללא מעט נזקים ואף לארבע הרוגים. בשבת האחרונה נהרגו שני תושבי תל אביב, דין שושני וסתיו הדרי, לאחר שהם נתקעו במעלית שהוצפה. השניים, בני זוג שהתגוררו ביחד, ירדו לבדוק מה שלום מכוניתם שהייתה בחניון בקומה 1-, אך שניסו לעלות חזרה לביתם נתקעה המעלית בשל הגשמים הרבים שירדו, החניון הוצף ולאט לאט עלה מפלס המים בבניין ולשניים לא היה כלל סיכוי לשרוד.

כמו כן, אתמול בבנימינה נהרג אדם נוסף לאחר שנסחף עם רכבו בעת שנסע לביתו. ההרוג, ערן הרנשטט (72), נסע ברחוב הגיא בעיר שעלה על גדותיו והוא נסחף לנחל תנינים הסמוך. כוחות ההצלה שהגיעו למקום מצאו את רכבו ושם קבעו את מותו. הבוקר, התגלתה גופתו של תושב ערערה שנעדר מאז אתמול. הגופה נמצאה סמוך לגבעת ניל"י וככל הנראה ההרוג נסחף עם הזרם וזה מה שגרם למותו.

היום, בתחזית מזג האוויר, תחול עלייה קלה בטמפרטורות ויהיה מעונן חלקי עד בהיר. מחר, יהיה מעונן חלקי, הטמפרטורות ירדו וצפוי גשם בצפון הארץ. ביום רביעי הגשם חוזר וירד לפרקים בכל רחבי הארץ והוא יהיה מלווה בסופות רעמים. הגשם יחל בצפון ויתפשט בהדרגה לכל רחבי הארץ. בחמישי יימשך הגשם בעיקר במרכז הארץ ובנגב וקיים חשש כבד לשיטפונות בנחלי הדרום והמזרח וכן הצפות במרכז.

כתבות אחרונות
ימנים בטוויטר
Twitter feed is not available at the moment.
הבהרה בעניין זכויות יוצרים

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל: ‏‪[email protected]‬‏

תגובות

✎ תגובה באתר

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

✎ תגובה באמצעות פייסבוק