בעקבות שלט מחאה – תושב יצהר נעצר

השלט שנתלה בכניסה ליצהר
ארבעה חודשים אחרי תליית השלט והסרתו נעצר תושב יצהר בחשד שתלה את השלט שהזהיר כי הכניסה ליישוב מסוכנת לערבים ושוחרר • עו"ד נתי רום: "דבר שחוסה בגבולות חופש הביטוי"

תושב יצהר עוכב לחקירה בחשד לתליית שלט, המדמה שלטי כניסה המוצבים בכניסה לכפרים ערביים ומורים על איסור כניסה של ישראלים למקום.

התושב ששב מהפגנה במחאה על הריגתו של אהוביה סנדק ז"ל, נחסם בדרכו בידי ניידת משטרה סמויה, ולאחר שבוצע עליו חיפוש משפיל בבגדיו במרכז הכביש לעיני העוברים והשבים, נלקח לחקירה במשטרת אריאל.

התושב שוחרר בשעת לילה מאוחרת ללא תנאים.

התושב הגיב על מעצרו: "הזוי שמדינת ישראל פועלת בנחישות שכזו כנגד שלט בודד שהוצב בכניסה לישוב יהודי, בעוד שבמאות כבישים וכפרים ערבים ביהודה ושומרון, מוצבים בידי המדינה עצמה שלטים עם אותו נוסח בדיוק, שאוסרים על תנועת יהודים במקום".

עוד אמר כי "המציאות הזאת בה יהודי בארצו, מנוע מלנסוע בכבישים רבים ביהודה ושומרון, היא מציאות הזויה וגלותית שמדינה ריבונית לא אמורה לפעול בצורה כזאת בשטחה".

עו"ד נתי רום מטעם ארגון חוננו ביקר את מעצר התושב ע"י המשטרה ואמר: "לעצור אדם אחרי ארבעה חודשים על דבר שחוסה בגבולות חופש הביטוי, לא משנה אם אוהבים את את זה או לא, שוב מראה את הנואשות והרדיפה של ימ"ר ש"י אחרי המתיישבים. השלט הוסר כבר לפני ארבע חודשים, שעה וחצי לאחר שנתלה. נראה שהיה פה רצון להתנכל לאדם שפעיל במחאה על הרג אהוביה ז"ל והיה חברו".

כתבות אחרונות
ימנים בטוויטר
Twitter feed is not available at the moment.
הבהרה בעניין זכויות יוצרים

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל: ‏‪[email protected]‬‏

תגובות

✎ תגובה באתר

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

✎ תגובה באמצעות פייסבוק